कृष्ण अन्जान,गुल्मी ।
सँघिय राज्य प्रणालीको शुरुवात सँगै जातिय अधिकार र पहिचानका कुरा मात्र उठेनन समानुपातिक राज्य व्यवस्थाले जातिय अधिकारलाई पनि स्थापित गरेको छ ।
लामो समयसम्म दविएका जाति जनजाति तथा सिमान्तकृत समुदायले अधिकार पाएका छन । राज्यका निकाए हरुमा पुगेका छन ।
यतिबेला जातिय मात्र नभएर वँशीय ईतिहास खोज्ने काम पनि शुरु भएको छ ।
आफै खोजौँ आफ्नो पहिचान,अघि बढौ गरौँ पुर्खाको सम्मान यहि अवधारणाका साथ माण्डव्य वंशीय हरुले माण्डव्य ऋषिको तपोभुमी
पाल्पाको माडि नजिकैको जिल्ला रिडीमा तेस्रो केन्द्रीय अधिवेशन सम्पन्न गरेका छन ।
हाम्रो अभियान पुर्खाको सम्मान गर्नु र माण्डव्य वंशीयहरुको ईतिहास खोज्नु हो यो कुनै राजनीतिक सँगठन होईन र पुर्ण रुपले ईतिहास र पौराणिकताको खोज अनुसन्धान मुलक सँस्था हो माण्डव्य समाजका केन्द्रीय अध्यक्ष हेमन्त राज माण्डव्यले भने ।
सोध र अनुसन्धानमा जुटेको माण्डव्य सेवा समाजले माण्डव्य वँशको शुरुवात गर्ने माण्डव्य ऋषिको तपोभुमि पाल्पाको माडि फाँट भएको मान्यता राख्छ । यहि माडिफाँटमा माण्डव्य ऋषिले तपस्या यज्ञादि गरेको र यहिवाट वँश शुरुवात भएपछि नेपालका विभिन्न भाग र भारततिर समेत वँश फैलिएको ईतिहासले भन्छ ।
माण्डव्य गोत्रिय भित्र भण्डारी,ज्ञवाली,अधिकारी,बजगाँई,रावल लगाएतका प्रमुख थर हरु हुन भने माण्डव्य समाजले गरेको अध्ययनले बयानव्वे थरी फेला पारेको र दुई थरी लोप भईसकेको र नव्वे थरि कायमै रहेका छन ।माण्डव्य सेवा समाजले देशका अडसठ्ठि जिल्लामा आफ्नो सँगठन निर्माण गरिसकेको छ र खोज अनुसन्धान भारतमा पनि जारि राखेको छ ।
माण्डव्य गोत्रियहरुको पुर्ख्यौलीको विगत देखि वर्तमान सम्मलाई पछ्याउँदै जाँदा माडीफाँट क्षेत्रबाट भारतकोकस्मिर,हिमान्चल,उत्तराखण्ड लाई
छिचोल्दै डोटिो बाँझगाउँमा कर्मथलो बनाए पछि यहाँबाट पनि अछाम जुम्ला हुँदै देशैभरि छरिएको हजारौं वर्षको ईतिहास छ ।
मनुष्य जातिको उत्पति पछि वँश गोत्रहरु पनि सँगै बने ,यहि गोत्र वँशको ऐतिहासिकतालाई खोज्न सके भावि पुस्ताले समेत गोत्र र वँशबारे
ज्ञान लिन सक्ने देखिन्छ ।